Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz skorzystać z szybkich zwrotów, wypełniając formularz on-line, który znajduje się tutaj
Wybierz produkty do zwrotu
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
Podaj szczegóły przesyłki
Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.
Adres do zwrotów:
Haiku Rafał Wietoszko
ul. Króla Kazimierza Wielkiego 8/3
32-300 Olkusz
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: sklep@memali.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
Pamiętaj, że sprzedawane przez nas naczynia emaliowane marki Olkuskie Wyroby Emaliowane, mogą posiadać niedoskonałości i niedociągnięcia charakterystyczne dla ręcznego procesu wytwarzania. Powstałe podczas malowania wybrzuszenia, smugi, przebarwienia, pęcherzyki itp. są naturalne dla tego typu wyrobu. Nie wpływają one na jakość produktu i przygotowywanych potraw i nie są podstawą do reklamacji.
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy lub e-mail: sklep@memali.pl
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji:
Haiku Rafał Wietoszko
ul. Kazimierza Wielkiego 8/3
32-300 Olkusz
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się w pkt VII oraz VIII Regulaminu sklepu. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep@memali.pl
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.